شهرسازان

شهرسازان

لوکوربوزیه: “من ترسیم کردن را به حرف زدن ترجیح میدهم، زیراترسیم کردن سریعتر است و مجال کمتری برای دروغ گفتن باقی میگذارد.”
شهرسازان

شهرسازان

لوکوربوزیه: “من ترسیم کردن را به حرف زدن ترجیح میدهم، زیراترسیم کردن سریعتر است و مجال کمتری برای دروغ گفتن باقی میگذارد.”

چارت دروس رشته شهرسازی

دوستانِ عزیز 

چارت دروس رشته مهندسی شهرسازی رو میتونید از اینجا بگیرید. در این چارت، دروس پیشنیاز با خط و دروس هم نیاز با خط چین نمایش داده شده. در واقع جدولِ دروس رو، روی نمودار پیاده کردم تا بتونید برنامه ریزیِ خوبی برای فارغ التحصیلی داشته باشید. فکر کنم واضح باشه، ولی اگه توضیح بیشتری لازم داشتید بگید.

نکته دیگه اینکه جزوه درسهای جغرافیای شهری، درآمدی بر شهر شناسی و تاریخ معماری معاصر(البته این آخری رو قول نمیدم) به زودی میتونید از طریق همین سایت دانلود کنید. برنامه نود کم کم داره شروع میشه. 

موفق باشید.

نظرات 2 + ارسال نظر
m سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 00:40

خیلی ممنون مرسی

m سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 00:00

با سلام اگه ممکن هست میشه ایمیل استاد اسدی رو بدین ؟؟؟؟؟

بله به ایمیلتون ارسال میکنم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد